Subject: Sotsiaalministri 6. detsembri 2013. a määruse nr 40 „Rahvusvahelise kaitse taotleja ja väljasaadetava tervisekontrolli ja neile osutatavate tervishoiuteenuste riigieelarvest rahastamise ulatus ja kord“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 7 May 2024 14:46:04 +0300

Tere!

Teile on saadetud AS Lääne-Tallinna Keskhaigla dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Sotsiaalministri 6. detsembri 2013. a määruse nr 40 
„Rahvusvahelise kaitse taotleja ja väljasaadetava tervisekontrolli ja neile 
osutatavate tervishoiuteenuste riigieelarvest rahastamise ulatus ja kord“ 
muutmine, mis on registreeritud 07.05.2024, numbriga 2-5/24-2.

Lugupidamisega

AS Lääne-Tallinna Keskhaigla
650 7393 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 
www.keskhaigla.ee <https://www.keskhaigla.ee>
  _____

  <http://delta.andmevara.ee/logo/ltkh.png>

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.